🍂 PODZIMNÍ VÝPRODEJ! 🍂 10% sleva na vybrané šatní skříně s kódem: "SKRINE10" 🍂

Chci zboží vrátit do 14 dnů

Nejprve se ujistěte, že splňujete podmínky pro vrácení zboží.

Podmínky pro vrácení zboží

Kdo může zboží vrátit? 

  • Spotřebitel - konečný zákazník, který není podnikatelem.

Kdo nemůže zboží vrátit?

  • Podnikatel - fyzická nebo právnická osoba, která není spotřebitelem.

Jaké zboží nemůžete vrátit?

  • Zboží, které bylo zakoupeno déle než před 14 dny.
  • Software, který má rozpečetěný obal.
  • Digitální obsah, který je poskytován bez hmotného nosiče - například e-book.
  • Zboží bylo upraveno podle požadavků zákazníka.
  • Poškozené zboží.
  • Zboží, které je z hygienických důvodů zabaleno v jednorázovém obalu a již jej není možné v neporušeném obalu vrátit - například špuntová sluchátka.

 

Vrácení na výdejním místě

  • Reklamaci můžete vyřídit na našem výdejním místě v Havířově na adrese: Ellinterier s.r.o., Kpt. Jasioka, 1380/29a, Prostřední Suchá, 735 64  Havířov
  • S sebou si připravte číslo objednávky nebo doklad o koupi.

Vrácení přepravní společností

  • Před odesláním zásilky zašlete informace ohledně vrácení zboží také na email - reklamace@etapik.cz
  • Zboží pečlivě zabalte.
  • Vyplňte a přiložte do balíku TENTO vzor pro odstoupení od smlouvy. Balík odešlete na adresu: Ellinterier s.r.o., Kpt. Jasioka 1380/29a, Prostřední Suchá, 735 64 Havířov