Chci zboží vrátit do 14 dnů
Nejprve se ujistěte, že splňujete podmínky pro vrácení zboží.
Podmínky pro vrácení zboží
Kdo může zboží vrátit?
- Spotřebitel - konečný zákazník, který není podnikatelem.
Kdo nemůže zboží vrátit?
- Podnikatel - fyzická nebo právnická osoba, která není spotřebitelem.
Jaké zboží nemůžete vrátit?
- Zboží, které bylo zakoupeno déle než před 14 dny.
- Software, který má rozpečetěný obal.
- Digitální obsah, který je poskytován bez hmotného nosiče - například e-book.
- Zboží bylo upraveno podle požadavků zákazníka.
- Poškozené zboží.
- Zboží, které je z hygienických důvodů zabaleno v jednorázovém obalu a již jej není možné v neporušeném obalu vrátit - například špuntová sluchátka.
Vrácení na výdejním místě
- Reklamaci můžete vyřídit na našem výdejním místě v Havířově na adrese: Ellinterier s.r.o., Kpt. Jasioka, 1380/29a, Prostřední Suchá, 735 64 Havířov
- S sebou si připravte číslo objednávky nebo doklad o koupi.
Vrácení přepravní společností
- Před odesláním zásilky zašlete informace ohledně vrácení zboží také na email - reklamace@etapik.cz
- Zboží pečlivě zabalte.
- Vyplňte a přiložte do balíku TENTO vzor pro odstoupení od smlouvy. Balík odešlete na adresu: Ellinterier s.r.o., Kpt. Jasioka 1380/29a, Prostřední Suchá, 735 64 Havířov